onsdag 29 februari 2012

förlåt :((

förlåt för dålig uppdatering :(((
men jag har inte mått så bra :(( har saknat massa viktiga personer i mitt liv !! <3 :(
men det ska bli ändring på bloggandet :)
idag i skolan hade vi tema dag :) först kollade vi på film den hette typ vad fick du luft ifrån ??  den var inte bra !! :P
sen diskuterade vi den :)  sen hade vi mat och sen var det föreläsning med Peter hette han, han har haft Amigo han var riktigt bra :) (Y)
han pratade om respekt :)
det var faktiskt intressant :)
men sen när jag kom hem från skolan tog jag ut hunden :) sen satte jag mig vid datorn en liten stund :) sen läste jag lite i Zlatan boken :)
sen kom pappa hem och då åkte vi och handlade lite :) sen åt vi och sen testade vi moppen :D roligt :D
och nu sitter jag här :) <3
men nu ska jag dra ;) ni får ha det så bra <3 ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar