torsdag 9 februari 2012

???

asså förlåt att jag inte har bloggat och så mycket men det har varit ganska mycket att göra i skolan och här hemma vi har haft nationellt prov så jag har varit ganska trött om kvällarna :O xD
men idag i skolan var det en bra dag :)
först hade vi nationellt prov i svenska,vi skulle skriva en uppsats och vi har inte gått igenom någonting hur man skriver det men jag tror nog att det gick bra hehe jag skrev 7 sidor xD jag skrev lite om Eric Saade :D
sen hade vi mat och vi hade typ en timmes håltimme så jag,amanda,linda och emma gick ner till stan och linda och amanda tog en chai latte :) men jag hade inga pengar med mig så jag tog inget :)
sen hade vi svenska och det gick bra, vi jobbade bara -.-
sen hade vi prest och vi har basengelska xD ja jag vet att det låter sjukt tråkigt men asså vi får typ göra vad vi vill :D
och idag fick vi kolla på Titanic :D jag har inte sett den så det var bra !! :) och shiiiit man kan inte sluta kolla på den!!!! men vi kollade bara en och en halv timme för amanda och linda skulle med bussen efter skolan :)
sen gick jag och emma hem och nu sitter jag här :)
men ska väl göra något vettigt snart :) <3
nu kommer en riktigt söööööt människa :) <33

 gulleplutten <3
världens bästa !! <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar