torsdag 2 februari 2012

Torsdag :)

hej hej
idag har det varit en bra dag i skolan :D
först gick jag till tandläkaren och lagade ett litet hål :S hemskt :S nejdå det gick jättebra, dom hade tre olika borrar för som visste inte vilken som var bäst xD men den sista isade det som F***N !!
men sen efter det åkte jag till skolan och så hade vi klassråd så snackade vi om klasströjorna mest :) och vi ska ju ha tröja och mjukisbyxor :D och på mina byxor ska det stå Saade i röven xD <3
sen efter det hade vi SO och vi gör ett radioprogram om typ kalla kriget eller nått xD
sen efter det så hade vi mat och för en gång skull var det god mat :)
efter maten hade vi engelska -.- men vi förberedde oss inför nationella proven -.- :(
sen efter det hade vi PREST och då hade jag, Manda, Linda och Emma damp xD, nejdå men Linda och Manda hade det xD dom pratade först skånska sen pratade Manda skånska och Linda prata Texas dialekt xD sen pratade dom finska xD jag och Emma spelade in men jag kan inte lägga in det föruttaget till datorn är trasigt -.- !! men om ni kollar på Emmas blogg så ska hon lägga in den här är den www.myemmalife.blogspot.com eller thenewbetterlife.blogspot.com någon utav dom ska det vara på xD

             älskar den här bilden !!!!! <3 <3 <3 <3 puss på dej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar