tisdag 14 februari 2012

dagen med Amanda :)

hej hej
idag har jag varit i skolan som vanligt :) ganska lugn dag :) skönt ;)
efter skolan gick jag, Amanda, William, Pontus N och Oskar L hem till Oskar för att vi skulle filma filmen vi håller på med i skolan på bilden :)
kul var det  ;)
efter det följde Amanda med mig hem för att hennes mamma skulle iväg någonstans och så gick vi in och fikade lite sen gick vi ut och åkte pulka xD så jävla kul var det asså vi bara flög som in i helvete i ett gupp xD
fyfan vad kul det var !!!!!!!!!! <3 :D
tack Amanda du gjorde min dag !!!!! <3 love you <3
sen var det bara in och sätta sig med en jävla fysik !!! hur universum skapades !! :( sjukt tråkigt !!
det försämrade min dag !!!! :( 

sitter och lyssnar på den här underbara låten


       I miss you <3
         bara jag :)
         min hund är en riktig facebookare xD
           mina älsklingar !!! <33
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar