onsdag 1 februari 2012

Dagen idag :D

hej hej !
dagen har varit ganska stressig !! :S
först var det skolan och jag försov mig lite :S sen var det hem från skolan och vid kl 15.00 skulle jag klippa mig men så blev det inte utan vid 5 över 3 så hade jag glömt att jag skulle ner till frissan !!! och jag ringde och sa att jag kommer om typ 10 min så jag fick springa till cykeln och låsa upp den och sen full fart ner till stan och som tur var ramlade jag inte med cykeln för halt det var det xD
men det löste sig iaf ;)
men sen efter det har jag inte gjort så mkt slappat mest !! :)
just nu håller jag på att hungra ihjäl !!!! pappa är sååååå seg !!!

och imorgon kommer det vara den hemskaste dagen på denna veckan !!! JAG SKA TILL TANDLÄKAREN OCH LAGA ETT HÅL !!!!!!! :( :( :( :( :( :( :(
JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖ !!!!!!
men det hoppas jag inte !! :D
men aja nu har jag inte så mycket mer att skriva :D <3
men har det bra :) <3

                                                                         <333333
<333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar