tisdag 31 januari 2012

LÄXOR -.- !!!!

Fyfasiken vad jag hatar läxor !!!!! man få ju fan nippran på dom !!!!!!!!
denna veckan är häktisk!! Svenskaläxa läsa från sida 133 till 202 !! och jag är inte klar med förra veckan men jag blev klar idag :D
sen har vi matteprov på fredag !!!!
Engelska tills på torsdag !! :(
ja jag vet inte vad jag ska skriva riktigt men igår hade vi studiedag och jag var på stan med Emma och jag köpte en BH och ett par mjukisbyxor och en parfym Britney Spears Fantasy !! ÄLSKAR DEN !!!! <3
men aah efter skolan idag så stannade jag kvar på läxhjälpen med Amanda och läste lite i boken :)
och efter läxhjälpen gick jag hem och satte mig vid TV:n och kollade lite men det var inget kul :( xD då gick jag och kollade datorn lite fort sen började jag med läxorna och har inprincip hållt på med dom tills nu xD -.- jobbigt !!
imorgon ska jag äntligen klippa mig :D
OJ JUSTE !!!!! idag på idrotten hade vi uppvisning av våran dans ;D gick faktiskt AS BRA !!!!! ;D :)
men här kommer en fantastisk bild :D

vilka ska åka och kolla på Eric Saade när melodifestivalen är i Globen och lämna över sångfågeln ?? jag skulle vilja göra det !!!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar