torsdag 1 mars 2012

hej hej

hej idag var det en vanlig dag i skolan :) en härlig dag med :) lugn :P
först hade vi Klf tid typ som klassråd och vi var bara 13 st i klassen på morgonen xD men vi gjorde ingenting -.- skittråkigt !! -.-
efter Klf tiden hade vi SO och vi fortsatte med radioprogrammet och vi skulle blivit klara idag men det blev vi inte :S !!
men vi får arbeta på arbetspass :)
sen efter SO:n hade vi engelska -.- ännu tråkigare !!
efter det hade vi prest och jag, Emma, Linda och Amanda har basengelska det är typ som Sv/eng och jag och Linda gjorde engelskaläxan medans Emma gjorde kemiprov :) sen när vi blev klara med de så fick vi typ spela ett spel :) en säger vad man ska rita på engelska och så gör den andra det och så får man se resultatet sen :D kul kul :)
efter det slutade vi och då stack jag hem och kollade lite på tv sen städade jag mitt rum -.- tråkigt men det måste göras :)
sen satte jag mig lite vid datorn sen kom pappa och då åkte vi och handlade :)
och nu ska vi snart äta :) <3


                           min ena Eric Saade vägg :)
                   Egen plansch (stavning) jag har gjort :D
                     en till :)
                  och en till xD :)
                   och ännu en till :D
                         en till men inte Eric Saade <3
                        utan en Prazsky Krysarik :D vi har en sån vovve :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar