söndag 4 mars 2012

glömde en sak :S

hej :)
jag glömde säga en sak igår.... jag köpte nya fotbollsskor :D typ silvriga nike skor :) skitsköna är dom :)
idag har jag inte gjort speciellt mycket :/ körde lite med mopeden på förmiddagen :D sen skulle jag tvätta den men då hade vattnet i slangen frusit -.- jobbigt !! -.- men sen ikväll så körde pappa en lite längre runda med den eftersom jag inte har kortet än men ska ta det på fredag :D :D lite nervös är man men det ska nog gå bra :D
men aaah .... pappa körde då och jag cyklade !!! :D jobbigt !! han körde typ 40 och jag cyklade typ i 25 XD men jag fick assvårt att andas !! ska nog kolla upp det för jag hade astma när jag var liten !! :( eller falsk crupp som pappa sa xD men aja xD
och på fredag till lördag ska jag nog vara med Amanda :D var längesen nu :/ :)
men jag ska egentligen ha fotbollsträning på fredag men jag ska ju skriva upp då -.- !! vill träna jag har inte tränat på en vecka typ !! -.- känner mig SÅÅÅ dålig !!

men nu kommer DAGENS BILD och DAGENS VIDEO :)


          asså seriöst älskar den här videon !!


               älskar dig vad som än händer !! <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar