onsdag 9 januari 2013

dålig uppdatering

jag vet att jag inte har uppdaterat under hela julen men jag har inte haft tid just nu, det har varit ganska mycket under julen :)
Jag har varit hos min mamma och när jag är där vill bara umgås med mamma och hundarna då :D för dom är hela mitt liv !! <3
Sen under nyår var jag hos min bästis i Karlskoga :) det var jättemysigt !! <3 :D
Sen var det ju bara tillbaka till skolan !! -.- skittråkigt !! -.-  men det var i alla fall kul att träffa kompisarna igen :)

Mina julklappar som jag fick:
1. En Eric Saade tröja :)
2. två presentkort på Lindex :)
3. En plattång :)
4. Eric Saade The Notebook :)
5. En kalender med kändis killar :)
6. Nyckelring som det står I LOVE MY DOG på :)
7. Ett hjärta av Sanna min bästis som det står världens bästa vän på :)
8. Presentkort på H&M :)
9. En filt
10. tre skivor, Absolut music, X-Factor, och hits for kidz :)
11. typ dusch tvål och body butter och sånt :D
Det var nog allt men jag är väldigt nöjd med det jag fick :)
hoppas ni fick någonting som ni blev nöjda med :D
kommer lite bilder på det som jag fick :)
                                                           Eric Saade tröjan av mamma :)


Plattången som jag fick av pappa :)

X-Factor skivan av mamma :)

Presentkort på hm av Sanna :)




                                                         Mysig filt av pappa men den jag fick är i lila :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar