söndag 20 januari 2013

helgen

I helgen har jag tävlat i Växjö :) eller ja i lördags :) jag tävlade i längd och i 60 m, gick väl sådär :) men i 60 m är jag i alla fall nöjd jag slog min förra tid på 9.78 och nu sprang jag på 9.71 :) så där är jag nöjd :)
Men i längden gick det sådär :/ men jag har inte hoppat längd sedan i somras men som längst hoppade jag 3.65 :)
men ja är i alla fall nöjd men det blev ingen placering, men det var ett tufft motstånd :/ :)

Efter tävlingen åkte jag hem och packade min väska för att sedan åka till Amanda :)
när dom kom och hämtade mig så åkte vi hem till dom och åt pizza xD
sen kollade vi på gladiatorerna i repris för Manda hade inte sett det :) så braaa :)
sen gick vi typ och lade oss för vi var så trötta efter tävlingen :)
sen på söndagen tolkade (åka pulka efter häst) vi efter Manne, Amandas häst :)  det var jättekul :)
sen kom pappa vid halv 3 för farmor och farfar skulle komma på kalas för pappa har fyllt år :)
sen har jag inte gjort så mycket mer har mest tagit det lugnt nu ikväll :)
hoppas ni har haft en bra helg :) <3


                                            Pansar är bäst i gladiatorerna :) <3
                                              Jag och Manda :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar