måndag 14 januari 2013

hej på er :)

Tjooobreeee !!!!
Idag har det varit en VANLIG TRÅKIG MÅNDAG !!! :( hatar måndagar seriöst !!! -.- dom är sååå tråkiga !! det är hemskt att lägga sig på söndag kvällen och veta att man ska upp tidigt dagen efter !! :( xD

Aah men idag har det inte hänt så mycket i skolan och inte annars heller ! :/ :)
Efter skolan gick jag med Molle (hunden) en liten runda :) sen satte jag mig vid datorn och tog lite fika :) snart ska jag väll plugga lite :) har fått rätt så mycket inlämningar till olika ämnen :/ jobbigt....

En sak som jag vill gå på ikväll är på idrottsgalan för Eric Saade är med :) <3 men jag får väll kolla på TV:n SÅKLART jag ska det :) <3 inte missat en sak med Eric om han är på TV :)
På tal om Eric... Jag kollade på Pop Explosion DVD:n igår :) Kan inte sluta kolla på den :) <3 Den är så braaaaa !!!! :)

I lördags var jag med två kompisar :) Sandra och Maja :) hemma hos Sandra :) vi kollade på film och sov över :))) jättekul !!! :D <3 Jag tror vi kollade på typ 4 eller 5 filmer :) men jag kommer inte ihåg vad dom hette :) :D sen på kvällen städade jag ut två skåp från mitt rum som jag inte ska ha :) och så ställde jag en byrå där istället :)
På söndagen städade jag färdigt för att flytta in byrån på rummet och lade ner alla sakerna som var i skåpet :)  det blev jättebra :) och sedan tog jag upp min gamla TV så jag kan kolla på film :) :D så jag blev nöjd :) :D

jag men nu ska jag plugga så jag blir klar någon gång :)

harre gött :) och så kommer det lite bilder på Eric såklart med :D <3

                                          Så sexig :) <3333
                                        Älskar när Eric skrattar :) man blir så glad själv :) <3
                                            Ingen är snyggare än Eric Saade :D <3333
                                            Happy boy !!!! <333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar