fredag 21 december 2012

nu är det jullov

Yes Man nu är det jullov äntligen :D
Fick det igår (torsdag) och samma dag var jag, Amanda och Albin och tävlade i luciasprinten i Växjö :) var jätte kul :D men det var inte kul att ha ett ont knä med släpande i bagaget :/ hade riktigt ont innan tävlingen men sen när jag sprang kände jag ingenting men nu idag gör det för j*ävla ont ! :( men i alla fall om resultaten : Jag tävlade bara i 60 m. I försöksheaten så kom jag sist på tiden 9.96 skitdåligt :/ men sen i finalsheatet så kom jag på första plats på tiden 9.78 :D så förbättrade gjorde jag i alla fall :D är ändå nöjd och för Amanda och Albin så tävlade dom i 60 m och i 200 m :) det gick bra för dom med men jag orkar inte förklara i detalj :D men det var i alla fall tre nöjda tävlande som åkte hem sen i alla fall :D
På hemvägen stannade vi till hos Amandas mormor och morfar och åt lite gröt och macka men eftersom att jag inte gillar gröt tog jag bara en macka :D sen kom jag hem och sen gick jag och lade mig för jag var så trött och sov ända till 9.40 :D så skönt och sen idag ska jag åka till mamma och fira jul hos henne :D ska bli kul :D
men nu ska jag i alla fall packa klart så allt är färdigt till pappa kommer hem från jobbet :D


Kommer lite bilder på Eric såklart med :D

 kom två bilder i alla fall :D orkar inte ladda upp mer ska uppdatera mer när jag kommer hem till mamma :D
   så snygg :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar