torsdag 6 december 2012

jobbiga vinter !!!

Idag skulle jag åkt till min mamma med tåget men icke sa Nicke !
Detta väder gjorde att jag och pappa fick vända och köra hem, men förhoppningsvis ska det gå imorgon :) Och tågkompaniet sa att man fick åka på samma biljett imorgon som idag :D snällt i alla fall :D

Jag blir så trött på det här vädret !! att man inte ska kunna komma fram !! :( det är så tråkigt !
Men nu får man bara hoppas på det bästa imorgon :D

Men som lite uppmuntran i det här dystra inlägget lägger jag till lite Eric Saade :D :D eller vad säger ni ?? 



                                          Så snygg :D
                                             Från X-Factor i Sverige :) <3
                                                        So Sexiiiii :D <3
                                                        Sexii summer boy <3
                                                  LOVE YOU !! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar