måndag 26 november 2012

Helgen :D

I helgen var jag hos min äldsta stora syster Mia och det var RIKTIGT ROLIGT !!!
På fredagen gjorde vi inte så mycket vi myste lite sen kollade vi på X-Factor. :)
På lördagen var vi och kollade på hennes äldsta son Oliver som är 7 år när han spelade hockey cup med dom som var ett år äldre :) det var roligt att kolla på han :) han åker riktigt bra för att inte vara så gammal :D
Sen hade vi ju en liten Wille på 4 år som inte tyckte att det var så där jättekul xD så då gick jag, Mia och Wille ner på stan lite :) och sen åkte vi hem och åt lite sen bytte vi om till träningskläder och stack ner till gymmet och tränade lite och syrran tog död på mig ! jag har sådan träningsvärk, även då tyckte inte Wille att det var så roligt så det blev inte så långvarigt men lite i alla fall :D  Efter att vi hade tränat så åkte vi hem och så tänkte vi att vi kunde ju gå ut och gå och så sitter Wille i vagnen :) och så lockade vi med lite salta pinnar :)
men vi gick en runda på ca 8 km tror jag :D
Sen kl 4 kom Oliver och pappa Patrik hem så då åt vi lite sen myste vi bara :)

På Söndagen lekte Oliver med sin kompis Alva och Wille lekte med Alvas lillasyster Fannie som är i samma ålder :) så då passade jag och Mia på att gå ut och ta en runda i Power Walk :) vi gick runt 12 km och Mia gjorde lite intervaller i en backe men jag kunde inte göra det för jag hade skoskav för jag lånade ett par löparskor av Mia och det var ovant att gå i dom så ja, jag fick skoskav på båda fötterna men men det går över :D
Sen när vi kom hem så myste vi lite och gjorde lite mat och sen skjutsade Mia hem mig :) men det var riktigt roligt :D


Det har kommit lite nya bilder på Eric nu :)
Sen kommer ju snart Erics video ifrån Pop Explosion :) längtar som fan !!!:D


                                          Inte så ny bild men grymt snygg :) <3
                                           Rätt så ny tror det är från en Photoshoot :) <3
                                           Eric gillar pringles :) <3
                                              Eric på Halloween ;D <3
                                           Erics nya pose :D <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar