torsdag 15 november 2012

Torsdag :)

ja som ni kanske säkert ha sett så har jag inte varit inne och bloggat på länge men det är för att det är SÅÅÅ mycket plugg i skolan ! :( det är inte det lättaste att ha mycket fritid när man går samhäll :/ men men ..... ja idag är det i alla fall torsdag :) imon är det FREEEDAG och då ska jag och Amanda vara :) vi ska va hela helgen för pappa och Marika ska till Helsingborg på lördag så då sa vi att vi är på fredag med :) såå jaa :) det ska bli kul :) var längesen jag och Manda var nu :) <3
idag har det bara varit en tråkig dag i skolan :) på engelskan idag så hade vi redovisning om en artist och jag,Ida och Lukas hade Eriiiiic Saade <3 jätte bra för kan typ allt om han :) men det är ändå jobbigt att läsa på engelska det hade varit annat om man hade läst på svenska för då hade alla fattat xD det är alltid jobbigare att redovisa på engelska :) :/
men jaja xD harre gött nu ska jag plugga svenska om norska och danska artiklar -.- boriiing!!!!
aja har det gött !! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar