måndag 17 december 2012

Jullov snaaart :D

JAAAA !! snart är det äntligen jullov ! så j*vla trött på den här skolan nu !!! bara plugg, plugg, plugga hela tiden. Det är därför jag inte hinner blogga så mycket vilken är såå tråkigt men jag försöker så gott jag kan, men det blir ju inte varje dag som ni ser :) <3
men jag älskar att jag har så många besökare :) det är jag väldigt tacksam för :) :D <3 det betyder väldigt mycket :) <3

Jaja :) Bara tre skoldagar kvar innan jullov :) längtar så mycket till jullovet..... längtar efter julafton ! :D men vem gör inte det ?? :) Jag har faktiskt ingen aning om vad jag kommer få i år i julklapp :/ brukar ha en aning om vad jag kanske kommer få annars men nu har jag inte det xD men det är kanske en mening att man inte ska veta xD haha xD
Ska i alla fall fira jul hos min mamma i Bollnäs :) och nyår med min bästis Sanna i Karlskoga :) ska bli men nästa års nyår ska jag nog vara hemma :) eller fira med mina tjejkompisar men har inte varit hemma på nyår på några år nu hemma hos pappa :) men vi får se :)

Om jag ska byta samtalsämne nu totalt så har jag börjat läsa Andreas Carlssons bok om hans liv, riktigt bra vill jag säga :)

                                            SÅÅÅÅ SNYGG !! :) <3 <3
                                            Eric i nya videon Miss Unknown :) <3
                                     Miss Unknown videon är så braaa :D <3
   Jag saknar dig så Pinja! Jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig <3
Puss på dig älsklingen ! <3 Jag älskar dig över hela mitt hjärta :) <3 <3 älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar