torsdag 24 maj 2012

Stockholms resan :)

Från tisdag till onsdag var alla nior på min skola i Stockholm på studiebesök och lite mer bl.a var vi på riksdagen :) sedan på onsdagen var vi på Skansen och Aquaria, på Skansen var det skitkul massa fina och gulliga djur :) på Aquaria var det kanske inte lika kul :/ ganska litet men men :)men det var grymt kul ändå  :) det är ett minne för livet asså !! <3 
dock så såg jag inte Eric Saade :( som jag självklart hade hoppats på :D haha xD men  men det kommer kanske mer tillfällen xD :) 
aja jag ska ladda över mina bilder på datorn idag kanske om jag orkar :) 
så det kommer KANSKE bilder idag eller så kommer dom imon :) <3
puss på er så hörs vi snart :))
men en bild på eric saade kommer i alla fall :D 
juste när vi var i stockholm så döptes ju Estelle och jävla vad folk det var xD 

                                           godingen  <3
                                               love you more than i can describe !! <3
                                                     Love you all of my heart <3
                                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar