lördag 5 maj 2012

:/

uuuuppppsss..... :/ det var ett tags sedan jag bloggade :/
men men har inte haft så mkt att skriva om eller jo kanske har en bra sak i alla fall :)
fredagen den 27 april var jag på pop explosion och kollade på Eric Den BÄSTA Saade :) <3
det var en GRYM kväll !!!!! jag kommer aldrig glömma det !!!! <3 den bästa dagen i hela mitt liv !!!! <3
men aja !!.... sen har det väl inte hänt så mkt mer :/ eller ???,,,,, jag har börjat på friidrott igen :D <33 skitkul !!!  <3
aah men nu vet jag inte så mkt mer att säga, nu ska jag vänta på en SEEG AMANDA STENBÄCK !!! <3 :D


                                            AMANDA <3
                                           Eric Den BÄSTA Saade <3
                                            älskar ditt leende <3
                                          <33333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar