måndag 14 maj 2012

om helgen lite :)


 i fredags var jag men Amanda och Amalia det var hur kul som hellst !!! vi hade skit kul asså !! <3 
och på lördag var jag Amalia och Amanda ute och red med hästarna  :)
jag och Amalia körde med Manne med vagnen :) skiiiitkul !! 
och Amanda red Mac :)
senare på lördag kvällen åkte Amalia hem för hon fyllde år på söndagen :) men jag sov över med Amanda tills på söndagen :) Amanda skulle hoppa månadshoppning med Mac då :) så vi åkte in till Sickinge :) det gick super bra för dom :) dom är verkligen grymma tillsammans :) <3
sedan när vi kom hem så åt vi lite och slappade vi lite sen skulle Manda hoppa in i en fotbolls match så då kom pappa och hämtade mig :) sen åkte vi hem och jag slappade lite och körde lite moppe :) 
ja det var det jag gjorde i helgen :)) 
vad gjorde ni i helgen ?? :) :D


                                           lilla jag :)
                                               jag igen :)
                                       jag saknar dig Izo kom tillbaka !!! <3 <3 <3
                                        jag saknar dig Tyson kom tillbaka !!! <3 <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar