onsdag 13 juni 2012

sommarlov snart !! :)

ja nu är det bara 1 dag kvar i skolan... eller knappt det xD typ en halv xD  skönt i alla fall :)
men idag hände något hemskt !! vi körde på ett rådjur när vi skulle in till skolan :/ men jag vill inte berätta i detalj men allt gick bra och så , så ja :)
ja som sagt snart sommarlov och man börjar känna att allt har släppt och man är riktigt trött nu på dagarna efter skolan :) :O xD men ja xD vad ska jag mer säga xD
jag har varit med manda sedan i tisdags :) skitkul :) har ridit och har galopperat för första gången och det var askul !! :) vill bara göra det fler och fler gånger :)
men nu ska jag snart hitta på något eller om jag sitter vid datorn lite mer xD :) <3
men harre :) och ni som redan har sommarlov så njut nu ;) <3
kommer några bilder på världens underbaraste person nu :) <3






1 kommentar:

  1. Hej! Just nu har jag börjat med en ny novell, kika in o läs första kapitlet här: http://ericsaadestorys.blogg.se/2012/june/first-step-to-my-dream-kapitel-1.html#comment
    och kommentera gärna!! :)♥

    (kapitel 2 hittar du i kategorier)

    SvaraRadera