måndag 4 juni 2012

skoldans ;)

hej hej upps inte bloggat på länge :/ sorry.... :(
men aja inte mkt kvar i skolan nu typ 2 veckor :)
på onsdag är vi lediga eftersom att det är 6 juni, nationaldagen :)  sedan på torsdagen har niorna skoldans :)
(bild på klänningen och skorna kommer sedan.)
aah..... jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kan säga att jag var hos min mamma i helgen i Bollnäs ;) trodde att rix fm festivalen i Falun var på Lördagen men det visade sig ju att den var på fredagen :/ så jag missade den men det blev en dag med mamma och hundarna i Gävle på Ikea och på stan och när vi skulle in på Djurmagasinet och kolla på lite saker till hundarna stod det en fotograf där som fotade djur och då tog vi in hundarna och jävla vilka bra bilder det blev ska ta bilder på dom sedan för dom ligger på mammas mail :) <3
men har det bra nu så höres vi <3 :D


                        100% sanning :D <3
                    snälla gullet kom tillbaka till världen klara mig inte utan dig <3333
                    Saknaden är otroligt stark nu !!
              You light up my day !! <3
 
             You light up my day !! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar