torsdag 14 februari 2013

snart sportlov !! :)

hej på er allihopa ! :D
ja som sagt jag har inte bloggat på jag vet inte när :S
men det ska jag väl försöka ändra på med det är inte så lätt när all tid läggs ner på skolarbeten m.m !! :(
men jag bloggar när jag hinner :) kan vi säga så ?? :)

I alla fall..... idag har jag varit hemma och varit sjuk.... tråkigt...... men men :/ blir så när man inte sover som man ska... :( vaknar mitt på natten och kollar klockan och ser att den är halv 3, varenda jädra natt typ !! :( skit jobbigt !! :(  Inte konstigt att man inte är pigg i skolan :/


Som rubriken lyder så är det snart SPORTLOOOOOV!!!!!! så sköööönt !!! :)
drar till min älskade mamma då :) åker på fredag (imorgon) :) ska bli så kul !! har inte sett henne sedan jullovet !!! :( ska bli så mysigt att träffa henne, Håkan och mina älskade vovvar Zeb och Chanel !!!! <3 <3 <3
har saknat dem sååå mycket !!!


nu ska jag och pappa snart åka ner till affären !! :)


Jag vill göra en Alla <3 dag hälsning till Pinja våran förra älskade hund  !! :) <3 <3 som jag saknar så himla mycket så det inte är klokt :) !!! :( <3 <3 <3
men hur som helst älskar jag henne även om hon tyvärr inte finns vid liv !! :( <3



                                                 Jag älskar dig min älskade bästa vän !! <3 <3
                                                     Puss på dig !! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar