måndag 22 oktober 2012

MÅNDAG !

Ja måndag idag då ! :( hatar seriöst måndagar ! men idag skulle vi egentligen gått till halv 4 men vi fick sluta vi typ 2 :) nice ;)
idag på engelskan hade jag och Sandra typ damp!! vi satt typ bara och skrattade hela tiden xD aah men måndag som måndag xD
men ja, sen när jag kom hem så gick jag ut med Molle :) sen satte jag mig vid datorn och chillar lite sen ska jag väll snart börja med att plugga till naturprovet som är på onsdag ! :(

men ja ni får ha det så bra :D <3

                                                               so pretty !! <3
                                                jag som har gjort den :)
                                                hotter than fire ! <3
                      denna sprutan kan jag ta istället för livmoderhalscancer sprutan som jag ska ta på onsdag !! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar