måndag 12 december 2011

*RUBRIK*

hej hej :)
idag har det varit en vanlig dag i skolan, tråkig måndag som vanligt
Först klf hade klassråd och Oskar L var ordförande och han valde mig som sekreterare såklart xD alltid ska jag göra något xD
och det var inte det lättaste att komma ur sängen idag efter väckarklockan hade ringt !!
så jag var inte den första man skulle ta egentligen men aja xD det var Oskars val xD
men sen hade vi matte, tråkigt som vanligt. :/
sen var det musik :) spelade in våran låt xD asså våran låt handlar typ om självmord xD nädå men aja xD
sen var det kemi, hade läxförhör och sen kollade vi på film :)
sen hade vi mat, inte gott :(
sen var det engelska fick reda på provet sen jobbade vi :) seriöst 2 poäng från VG stööööörrr mig på det !!
sen var det språk SV/ENG :( tråkigt !! jobbade med matten ska ha prov på onsdag, sen kom Linda ut från spanskan och jobbade med sin nyhetssändning ? xD eller nått xD och så damade vi lite xD
men sen slutade vi och sen när pappa kom hem åkte vi ner och hämtade mina jultidningar och jag fick min mp5 i premie :) <3
men nu ska jag göra...... aah något vettigt xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar