tisdag 22 november 2011

upps....:/

hej !!
sorry för dålig uppdatering :/ men har inte orkat blogga just nu :/
whatever...
Idag har det varit vanlig skoldag :P. först hade vi svenska fortsatte bara på våra film historier sen hade vi idrott och då hade Anna sin idrott hon hade fyra hörn :) jättekul var det !! <3 :)
efter idrotten var det mat, inte den godaste men gick att äta i alla fall ;)
efter maten hade vi bild och då skulle vi redovisa våra konstnärer :) men jag hann inte göra det så jag ska göra det nästa gång :)
sen efter bilden hade vi arbetspass, Kalle var inte där så då hade vi en vikarie Gunilla hette hon :)
i alla fall nu sitter jag här och gör ingenting ! XD  skiiiit tråkigt !!
men sen ska jag väl hitta på något !! xD
seriöst jag måste köpa ett nytt tangentbord får damp på mellanrummet !!!
men hejdå på er <3
puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar